.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
التيماتوم استاندار مازندران به مديران ؛
دستگاه‌ها گرفتار زیرمیزی نشوند
شمال نيوز: سید علی‌اکبر طاهایی گفت:دستگاه‌هایی که با پول و پیمانکار سرو کار دارند مراقبت کنند که گرفتار زیرمیزی نشوند.
دستگاه‌ها گرفتار زیرمیزی نشوند

شمال نيوز : استاندار مازندران گفت: دستگاه‌هایی که با پول و پیمانکار سرو کار دارند مراقبت کنند که گرفتار زیرمیزی نشوند.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس سید علی‌اکبر طاهایی یکشنبه شب در جلسه معارفه مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت: دستگاه‌هایی که با پول و پیمانکار سر و کار دارند مراقبت کنند که گرفتار زیرمیزی نشوند.

وی ادامه داد:‌ اگر درک دقیقی از پذیرش مسئولیت داشته باشیم در ابتدا باید احساس فرار داشته باشیم.

استاندار مازندران بیان کرد:‌ نگاه رئیس جمهور در ابتدا بر ادغام این دو وزارتخانه نبود و به دستگاه‌های دیگری نظر داشت.

وی با اشاره به اینکه حتی ادغام وزارت نفت و نیرو مطرح بود و می‌گفتند که ادغام این دو وزارتخانه توجیه بیشتری دارد، متذکر شد:‌ در نهایت به این جمع‌بندی رسیدند که وزارت راه و ترابری و وزارت مسکن و شهرسازی ادغام شوند.

طاهایی افزود:‌ ایده پروژه‌های خودمالکی مسکن مهر توسط مدیرکل مسکن و شهرسازی مازندران مطرح و به طرحی ملی و کشوری تبدیل شد و دولت هم به این نتیجه رسید که این شیوه بهتر پاسخ می‌دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این نشست اظهار داشت:‌ نیازمند همراهی و همدلی همه مسئولان در این امر خطیر هستم.

سید علی اسد با اشاره به همجواری با پایتخت و در مسیر زائران امام رضا قرار گرفتن ادامه داد:‌ به این دلیل وضعیت خاصی برای راه‌های ما به وجود آمده است.

وی با تاکید بر خدمات ارزنده راهداران در سال گذشته تصریح کرد: ‌در سال جاری اعتبارات خوبی برای پروژه آزادراه تهران شمال و پروژه گدوک قائمشهر لحاظ شده و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

اسد با اشاره به پایان رساندن پروژه های مسکن مهر تا پایان سال جاری افزود: خدمات ما برای دو بخش راه و مسکن است که نیاز عمومی مردم است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 فروردين 1391
شما چقدر از تهران عقب هستيد ؟‌پروژه گدوك كه نيمه فعال هست . لدلره راه تهران تا انتهاي حوزه استحفاضي خود را كامل كرد . عملكرد ضعيفي داريئد آقا . قبول كنيد . مدير بودن كمي جرات و جسارت هم ميخواهد كه مديران مازندراني متر اينطور هستند .
نا شناس 29 فروردين 1391
آقای استاندار فهیم و ارزشی مازندران ، انصافاً همکاران استانداری در هنگام پرداخت مطالبات از محل کسری اعتبارات اخر سال دستگاهها چه میزان کالا و خدمات از جمله استفاده از مهمانسراها، میوه و آجیل پسته اهدائی از سوی دستگاههای خوش نقش را سر سفره عید خانواده های خود و سایر فامیل گذاشتند . مرد مومن ! اول دار بعداً جار
رسوا 29 فروردين 1391
آقای اسد برای تصدی این پست چه ها که نکرد و تا کجاها که تماس نگرفت یعنی واقعا برای خدمته ؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 30 فروردين 1391
آقاي استاندار زير ميزي گراني را پايين مياره دستگاههاي نظارتي استان كجا هستند چه ميكنند اصلا شما گراني و افزايش روزانه را احساس مي كنيد
م . زارع 31 فروردين 1391
استاندار مازندران اخیرا بمدیران دستگاههای استانی تذکر داده که مواظب کارمندان و مدیران خود باشند تا زیر میزی نگیرند اما محض اطلاع استاندار محترم باید عرض کرد که بابا کجای کاری الآن دیگر اخذ وجوه زیر میزی کلاس نداره رومیزی رومیزی هم شده و بلکه اونورتر هم شده است. الآن کارمندان بدنام و دزد و مدیران دزدتر ( فقط بعضی ها را میگوئیم نه همه که اقشار محروم و ضعیف و پاکی هستند و همیشه چند تا آشغال هستند که آبروی بقیه را برده اند ) بروشهای بسیار پیشرفته تر وجوه رشوه را اخد میکنند . توانایی ارباب رجوع و خدماتی را که میتواند ارائه دهد البته بصورت مفت یا ارزان در اختیار میگیرند . معمولا کارمندان در رده های مختلف نیازهایی دارند و برای رفع این نیازها باید مانند بقیه مردم پول خرج کنند اما آنها ارباب رجوع را برانداز کرده و بررسی میکنند ( نه مشکل آنها را ) وضع تخصصی و توانایی حرفه ای وی را که آیا کجا بدردشان میخورند یا خیر؟ اگر خیلی بخواهند مسائل را رعایت کنند کمی وجه میدهند ( به نصف یا قیمتی کمتر) خدمات ارباب رجوع را بنفع خویش در اختیار میگیرند و بعد هم کارش را بنحو احسن انجام میدهند
ali 31 فروردين 1391
از وضعیت زیرمیزی در ورزش هم گزارشی تهیه کنید می گویند وضع خیلی خراب هست همه مدیران ساختمانهای 4-6 طبقه دارند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.